محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

novaPDF Pro Desktop

novaPDF Pro Desktop نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند.  باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود.تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF Pro Desktop روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.جهت دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

تقويت کردن مغز از راه هاي بسيار زيادي قابل انجام است براي مثال مي توانيد از خوراکي هاي مخصوص حافظه استفاده کنيد و يا مسائل رياضي را حل کنيد.
يکي از بهترين روش هاي تقويت حافظه حل کردن جدول کلمات متقاطع است که بسياري  از پزشکان و محققان از آن به عنوان يک تقويت کننده مغز ياد مي کنند.
جدول ها در اندازه ها و نوع هاي مختلفي وجود دارند اما بهترين آن ها را هر روز  مي توانيد در روزنامه هاي مختلف پيدا کنيد و همجنين سعي کنيدحداقل روزانه  تا حد توانتان به اين جدول ها فکر کنيد.
در ادامه برخي از مهمترين دلايلي که براي جدول حل کردن مي توان از آن ها ياد کرد را ذکر مي کنيم:

*بسياري از محققان به اين نتيجه رسيده اند که جدول مي تواند به افراد ارامش خاصي  بدهد. کساني که جدول حل مي کنند در ابتدا مقداري هيجان زده خواهند بود اما  با تمام شدن جدول حس آرامش خاصي را تجربه خواهند کرد که مي تواند حتي باعث  انرژيِ گرفتن آن ها نيز باشد.

*يکي از مهمترين فوايدي که مي توان در دل حل جدول هاي کلمات ديد پيدا کردن حس رضايت است. بسياري از افرادي که  عاشق حل کردن جدول هستند اعتقاد دارند بعد از تمام شدن جدول يک حس تکامل و  يا رضايت خواهند داشت که در باقي فعاليت ها نشاني از آن ها نيست. همچنين آن ها اين حس تکامل را با به پايان رساندن کارهاي سخت و دشوار مقايسه مي  کنند.

*يکي از فوايدي که مي توان در مورد جدول به آن اشاره کرد اين  است که اين معما باعث مي شود تا حداقل دقايقي شما با خودتان خلوت کنيد و در تنهايي به تفکر بپردازيد.. در حين حل کردن جدول نيز مي توانيد به کارهاي  روزمره و در کل به خودتان فکر کنيد.

*ديگر فايده جدول که محققان به  آن دست پيدا کرده اند کم شدن ميزان جنون و آلزايمر در افرادي است که به طور مرتب جدول حل ميکنند.اين افراد تا 5 برابر کمتر در معرض ابتلا به کمبود  حافظه و يا آلزايمر هستند چرا که جدول مي تواند ورزشي بسيار عالي باري مغز  باشد.

*حس آرامش يکي ديگر از مواردي است که در مورد جدول بايد  بدانيد. چرا که با رها شدن ذهن شما از دنياي اطراف و تمرکز بر روي جدول شما به راحتي مي توانيد به يک حالت ارامش خاصي برسيد که کمتر با آن رو برو مي  شويد.

*به طور کلي جدول مي تواند يک زندگي سالم را به شما هديه بدهد چرا که در آن مدت شما مي توانيد از مواد مخربي مانند سيگار نيز ذهنتان را  منحرف کنيد و همچنين در حال تقويت مغزتان هستيد و در کنار ان وقتي را براي  بهبود زندگيتان و براي تفکر به خودتان گذاشته ايد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب: 6 فايده جالب حل کردن جدول!,
ارسال توسط محمد

به گزارش يونايتدپرس، روبرت ويلسون از مرکز پزشکي دانشگاه راش در شيکاگو  گفت: محققان در اين مطالعه ۲۹۴ نفر را به مدت ۶ سال مورد آزمايش قرار دادند و حافظه آنها را اندازه گيري کردند.
اين افراد در متوسط سني ۸۹ سالگي درگذشتند.آنها در زمان حيات پرسشنامه  هايي را با هدف بررسي ميزان توجه آنها به کتاب خواندن ، نوشتن و شرکت در  فعاليت هاي مختلف در دوران کودکي، نوجواني، ميانسالي و سالخوردگي پر کردند.
محققان مغز اين افراد را پس از مرگ نيز از طريق کالبد شکافي براي کشف  علايم فيزيکي مانند ضايعات، پلاک هاي مغز و غيره مورد بررسي قرار دادند.
آنان متوجه شدند، نرخ کاهش حافظه در افرادي که در سنين جواني و  سالخوردگي فعاليت هايي مانند خواندن و نوشتن داشته اند ،آهسته تر از ديگر  افراد  است .
نتايج اين مطالعه که در مجله اينترنتي  Neurology منتشر شده است، نشان  داد که نرخ زوال عقل در افرادي که در سالخوردگي مرتب فعاليت هاي ذهني انجام مي دهند ۳۲ درصد کمتر از افرادي است  که فعاليت ذهني متوسط داشتند.
همچنين افرادي که فعاليت ذهني کمي داشتند نرخ زوال عقل در آنها ۴۸ درصد سريعتر از افرادي بود که فعاليت ذهني متوسطي داشتند.
نتايج حاصل از اين مطالعه تاکيدي است بر اين موضوع که نبايد اثرات  فعاليت هاي روزانه مانند کتاب خواندن و نوشتن کودکان، بزرگسالان و  سالخوردگان را ناديده گرفت.




ارسال توسط محمد
کشف هر اشتباه به من هيجان و انرژي تازه‌اي مي‌داد
 
 
ذهني نقاد دارد و اين شايد ويژگي همه‌ي آن‌هايي است که در کوير به دنيا آمده‌اند و بزرگ شده‌اند. غزال تفاق از اين لحاظ نمونه است.  
 
 
 
 
 
سال گذشته در همين بازه‌ي زماني يعني دو سه ماه مانده به کنکور به لحاظ پيشرفت درسي کجاي کار قرار داشتي؟در دوره‌ي زماني ارديبهشت‌ماه قرار بر اين بود که اگر بخش‌هايي از درس‌ها را تمام نکرده‌ام آن بخش‌ها را جمع‌بندي کنم؛ نمي‌خواستم وقتي وارد ماه خرداد مي‌شوم نگران باشم. ماه خرداد ماهي است که دانش‌آموز بايد سراغ جمع‌بندي برود. بعضي دانش‌آموزان فکر مي‌کنند خيلي زودتر از ماه ارديبهشت بايد درس‌ها را تمام کنند در حالي که نيازي به اين کار نيست. کسي که بتواند در ارديبهشت درسش را تمام کند به هدفي که دارد مي‌رسد. چيزي که براي من در ارديبهشت‌ماه اهميت داشت حفظ روحيه بود. دانش‌آموز بايد به هدف خود فکر کند، البته نه به آن معنا که واقع‌بين نباشد ولي بايد اميدوار باشد. من فکر مي‌کردم اگر اعتمادبه‌نفس داشته باشم و به آينده اميدوار باشم حتماً خدا نيز مرا کمک مي‌کند تا به هدفم برسم. خيلي مهم است که در دوره‌ي زماني نزديک به کنکور روحيه‌ي خود را حفظ کنيم‌.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

ميلاد قادري – رتبه 10 منطقه 3- سال 91

دوستان عزيز سلام

فصل تابستان براي کنکوري‌ها بسيار مهم است و حتماً شما به اين اهميت واقفيد.

اطمينان دارم تعدادي از شما با برنامه‌اي مشخص شروع به خواندن کرده‌ايد.

اميدوارم شما از آن دسته دوستاني نباشيد که مطالعه را به بهانه‌ي نبود يک برنامه‌ي درسي خوب شروع نکرده باشيد .

تقريباً تمام افراد ي که نتيجه‌ي مطلوبي در کنکور گرفته‌اند ، بر روي درس خواندن دقيق و برنامه ريزي شده در تابستان تأکيد دارند.

در روزهاي نزديک کنکور به ساعات مطالعه‌ي همه‌ي دانش‌آموزان افزوده مي‌شود .

پس روزهاي تابستان است که ميزان تلاش و سخت‌کوشي شما را نشان مي‌دهد.

براي اين‌که به اهميت برنامه تابستان پي ببريد ، داستان وضعيت تحصيلي خودم را برايتان تعريف مي‌کنم:

بنده دانش‌آموز رشته‌ي رياضي بودم و در سال سوم رياضي ميانگين ترازم زير 7000 بود.

در سال کنکور با استفاده از فرصت تابستان خود را قوي کردم به طوري‌که در اولين آزمون مهر ترازم را به 8318 رساندم.

به نظرم به هيچ عنوان نبايد تابستان را از دست دهيد . زيرا اگر تاکنون ساعت مطالعه ي خوبي نداشته ايد تابستان فرصت خوبي است تا به خود نشان دهيد شما هم مي توانيد برتر کنکور ساعات مطالعه ي خوبي داشته باشيد.

برنامه‌ي راهبردي به شما حق انتخاب کامل داده و شما با توجه به آن مي‌توانيد برنامه‌ي شخصي خود را بر برنامه‌ي کانون منطبق نماييد.

 




ارسال توسط محمد

سروش سحابي مقدم -ميانگين تراز 8000 - اراک -منطقه‌ي دو

من در تابستان سعي کردم بيش‌تر عمومي‌هاي پايه را بخوانم و مرور لغت و تاريخ ادبيات‌ها را به کرار در تابستان انجام دادم.

رياضي پيش‌دانشگاهي (نيم سال اول) را نيز در تابستان کار کردم و با تمرين زياد در اين درس قوي شدم.

همانطور که در کنکور امسال نيز ديديم اهميت کتاب رياضي عمومي زياد است و تعداد سؤال زيادي از آن در کنکور مطرح مي‌شود.

در درس زيست شناسي علاوه بر تسلط بر کتاب درسي، از کتاب‌هاي کمک آموزشي که سعي در ارتباط دادن مطلب به هم داشته‌اند، استفاده کردم. به اين ترتيب تسلط خوبي بر سؤال‌هاي ترکيبي پيدا کردم.

اعتقاد من اينست که در زيست بيش از تست زني خواندن و مرور مطالب به کار مي‌آيد و با مرور مطالب و ارتباط دادن مطالب به هم مي‌توان نتيجه‌ي مطلوب‌تري کسب کرد.

من از سال سوم شروع به پيش‌خواني شيمي پيش کرده بودم و به نظرم اين کار مؤثر نيز بود.

در تابستان پارسال (سال کنکور) تا آخر فصل دوم شيمي پيش را خوب بلد بودم، به همين دليل در طي سال نيز در درس شيمي قوي بودم و مطالعه‌ي اين درس زمان زيادي از من نبود.

هم‌چنين حاشيه نويسي‌هاي بسيار دقيقي در اين درس انجام دادم که در دوران جمع بندي بسيار به من کمک کرد.




ارسال توسط محمد

هنگامه نامجو مطلق – ميانگين تراز 8111-منطقه 3-اسفراين

من از دوره‌ي راهنمايي به طور مستمر در آزمون‌هاي کانون شرکت مي‌کردم.

تابستان در بخش نگاه به آينده رياضي عمومي و شيمي پيش را خواندم.

درس‌هاي دوم و سوم را نيز به طور کامل خواندم.

روش مطالعه‌ام را درس به درس خدمتتان توضيح مي‌دهم.

ادبيات:

در تابستان ادبيات را درس به درس مي‌خواندم و از ابتداي سال تحصيلي شروع به مبحثي‌خواندن کردم. مثلاً تاريخ ادبيات‌ها، قرابت معنايي‌ها و . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه در ۹۳ درصد رشته محل‌های این دانشگاه دانشجو بدون آزمون پذیرش می‌شود؛ افزود: برای۳۰ هزار رشته باقی مانده دانشجو از طریق کنکور سراسری (دولتی) پذیرش می‌شود. وی تصریح کرد: البته رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل همه رشته‌های پزشکی و شماری از رشته‌های غیر پزشکی است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه داوطلبان رشته‌های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه باید تا اواسط مرداد صبر کنند؛ افزود: به عبارت دیگر پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان کنکور سراسری در اواسط مرداد کسانی که در این آزمون شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون برای انتخاب رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر داوطلب در رشته‌های با آزمون ۲۰ رشته و در رشته‌های بدون آزمون ۴ رشته را می‌تواند انتخاب کند.

وی گفت: سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه و رتبه متقاضیان شرکت در رشته‌های با آزمون را در اختیار این مرکز قرار می‌دهد و ملاک پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون نمره کسب شده داوطلب در کنکور سراسری است. وی گفت: در رشته‌های بدون کنکور نیز معدل داوطلبان ملاک پذیرش است.

اقبالی افزود: حتی کسانی که در کنکور شرکت نکردند، اما متقاضی حضور در رشته‌های بدون آزمون هستند می‌توانند در اواسط مرداد ثبت‌نام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرقی بین مدارک تحصیلی رشته‌های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه از نظر کیفیت، اعتبار و حتی شهریه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش رشته‌های بدون آزمون در سال دو بار است افزود: مرحله اول این پذیرش در مرداد هر سال و مرحله دوم در آذر و دی است و پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز یک بار و از طریق کنکور سراسری انجام خواهد شد




ارسال توسط محمد

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دو روش پذیرش دانشجو در دوره کار‌شناسی، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده چهار قانون پذیرش دانشجو، شیوه پذیرش دانشجوی دوره کار‌شناسی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دانشگاه‌ها به دو صورت انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس شیوه اول داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده‌اند و بر اساس نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند پس از انجام انتخاب رشته پذیرش آنان بر اساس ۷۵ درصد نمره آزمون و ۲۵ درصد سوابق تحصیلی دیپلم با تاثیر مثبت و اولویت کد رشته محل‌های انتنخابی انجام می‌شود.

توکلی ادامه داد: بر اساس شیوه دوم پذیرش داوطلبان فقط بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم برای حدود ۱۰ هزار رشته محل دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی و اولویت کد رشته‌ محل‌های انتخابی و دیگر ضوابط انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد انتخاب رشته محل‌های داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور ۹۲، گفت: بر این اساس این دسته از داوطلبان که پس از اعلام نتایج اولیه برای انجام انتخاب رشته مجاز می‌شوند، می‌توانند ۱۵۰ رشته محل را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبان غایب، ‌افرادی که مجاز نشده‌اند و یا ثبت‌نام نکرده‌اند اشاره کرد و گفت: ‌این دسته از داوطلبان که متقاضی رشته‌های بدون آزمون هستند، می‌توانند ۱۰۰ رشته محل را در زمان انتخاب رشته انتخاب کنند.




ارسال توسط محمد

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی حاوی شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای سال تحصیلی آینده، نحوه انتخاب رشته، کد رشته محل‌های تحصیلی هر یک از گروه‌های آزمایشی از روز سه شنبه ۱۵ مرداد سال جاری بر روی سامانه سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: هر یک از دفترچه‌های انتخاب رشته در دو بخش به این شرح تهیه شده است، بخش اول حاوی ضوابط و شرایط و همچنین نحوه انتخاب رشته و پذیرش دانشجو، کد رشته محل‌های تحصیلی و غیره طبق آزمون سراسری سال جاری برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتیجه اولیه آزمون بر حسب مورد مجاز به انتخاب رشته از دوره یا دوره‌های خاصی هستند، تنظیم شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به بخش دوم دفترچه انتخاب رشته، اظهار داشت: بخش دوم حاوی کد رشته محل‌های تحصیلی که طبق سوابق تحصیلی دیپلم متوسطه (سال سوم آموزش متوسطه) پذیرش در آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته توکلی، انتخاب رشته‌های تحصیلی توسط سازمان سنجش آموزش کشور طی روزهای ۱۷ تا ۲۲ مرداد صورت می‌گیرد و سازمان سنجش تسهیلاتی را برای انتخاب رشته پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در نظر دارد قبل از انتخاب رشته توسط داوطلبان، طبق کارنامه نتیجه آزمون مذکور و به منظور راهنمایی بیشتر آنان در انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی، تسهیلاتی از جمله نرم افزارهای آموزشی به موقع در اختیار آنان قرار دهد.




ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 37625
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین